Áttörés

'a' Studio

űrhajós, lövöldözős

Enterprise

A Mr. Alex-hez hasonlóan ez is Videoton TVC-n kezdte pályafutását. Az Áttörés egy űrhajós lövöldözős egyszerűbb Scramble klón. Primitív grafikája és hangja ellenére egész jól el lehet vele szórakozni. Feladatunk behatolni az ellenséges bázisra, és megsemmisíteni azt. A bázis egy erősen védet barlangrendszerben található, ahol nem fognak spórolni a ránk kilőtt rakétákkal. Érdekes módon a játék igencsak hasonlít egy régebbi Spectrum játékra: a Penetrator gyakorlatilag ugyanez a program, csak más grafikával (még a pályák is ugyanazok!)
A betöltés után megtudhatjuk, hogy a programot az 'a'-Studio készítette, valamint elolvashatjuk a program kezelését. A későbbiekben az F1 megnyomásával előhozhatjuk ugyanezt a képernyőt. A STOP-pal leállíthatjuk a játékot (PAUSE), a CTRL, és a LOCK billentyűkkel beállíthatjuk a kívánt nehézségi szintet (a játék közben). 9 nehézségi szint van, a nehezebb fokozatokon pofátlanul követnek minket a rakéták. Az ENTER+0-val visszatérhetünk a menübe. Az űrhajót a beépített joy-al irányíthatjuk, a SPACE-el bombát dobhatunk, a J megnyomásával lőni tudunk (a program info-lapján el van írva...). A J billentyű nem működik 0-s nehézségi szinten, ha abban játszunk, marad helyette a K billentyű nyomogatása. Az ENTER megnyomásával léphetünk tovább.
Ekkor kiválaszthatjuk, hogy egy vagy két játékos kíván játszani, vagy gyakorolni akarunk valamelyik szinten, továbbá a H-val kikapcsolhatjuk a hangot (mondjuk sokat nem vesztünk vele...). Ha egy darabig nem nyúlunk a billentyűzethez, megnézhetjük a bemutató játékot.
A játékban 4 nehézségi szintet kell teljesítenünk, az első a bolygó felszínén játszódik, a többi a barlangrendszerben. Az ellenség rendkívül sok elhárító rakétát, és a radar-rendszert telepített, ezeket célszerű megsemmisíteni. Könnyebb szinteken, még kikerülhetjük a rakétákat, de a nehezebbeken ez már nem mindig sikerül. A negyedik szinten a legfőbb problémát az utunkat elálló fehér vigyorgó fejek (az eredeti isnertető szerint démonok) jelentink. Kikerülni ne is próbáljuk őket, le kell lőnünk. Űrhajónk végtelen mennyiségű lőszerrel, és bombával van felszerelve, de a levegőben egyszerre csak két bomba lehet, amíg be nem csapódtak, nem tudunk újat kidobni. A bolygó felszínének, és a barlang falainak nem szabad neki ütközni, és természetesen, ha eltalál egy rakéta elvész egy életünk, és a szint elejétől próbálkozhatunk újra. A negyedik szint végén a reaktorra kell bombát dobni, ami egy függőleges akna mélyén található. A bomba ledobása helyett egyszerűbb megoldás, ha simán ráereszkedünk a reaktorra.
A játékot érdemes ketten játszani, egy ember navigál és lő, a másik a bombákat dobja. A program nagy előnye, hogy végig lehet játszani ellentétben sok más programmal, amit örökélet nélkül lehetetlen teljesíteni, lásd R-Type, aki azt "lenyomja" sérthetetlenség nélkül, minimum zseni. Az R-Type-os példa egyébként rossz, mert ott még az örökélet sem segít...