A Martech-nél 1988-tól egy bizonyos színvonalcsökkenést
tapasztalhattunk. A cég fő céljául - úgy látszik - a pénzbedobós játékok Spectrumra
való átírását tűzte ki. Ez általában - a Spectrum lehetőségeiből kifolyólag
- kevésbé sikerül igazán. A Spectrum és Commodore verziók jóval gyengébbek az
eredeti Atari játékoknál.
Új azonban, hogy 1988-tól az összes Martech játék zenél vagy legalább hangeffektusokat
ad 128K-n: Ezt az új sound-mesterének, J. Braake-nak köszönhetjük.
A cég legutóbbi játéka a Vixen. A programban egy erélyes Bikini Lady bőrébe
bújunk, aki korbáccsal hadonászva próbálja kivívni saját igazát. A cél: menni,
menni és menni, közben korbáccsal megcsapkodni a ránk támadó népes állattábort
(rovarok, rágcsálók, szörnyek). Hősnőnk kellemetlen tulajdonsága, hogy időnként
állattá, egy fehér hermelinné változik. Ilyenkor bebújik egy barlangba és a
következő pályán mint kis prémes jószágot irányítva gyűjthetjük a pontokat.
Hősnőnk tud gugolni, ugrani, gugolva haladni és közben veszettül csapkodni korbácsával.
A tereptárgyak némelyike szétcsapható, és helyükön bonuszokat vehetünk fel.
Ha ellenséggel érintkezünk, vagy vízbe esünk azonnal meghalunk.
Egyébként elkészült a Vixen folytatása (egyelőre csak Atarin) She-Fox (Róka-lány)
címmel, amelyben sejthető változás megy végbe hőscenkkel.
Térkép