|
Úgy látszik a Strider első része annyira sikeres volt, hogy egy évvel később elkészült a folytatás is.
A Magenta bolygó női vezetőjét idegen terroristák rabolták el, akik most váltságdíjat követelnek.
Ezúttal is Hiryu Strider-nek jutott a megtiszteltetés, hogy segíthet a bajban és a nő megmentésére siet. Még az sem gátolja ebben, hogy az emberrablók nem holmi banditák, hanem egy mindenre elszánt idegen faj. A program az első részhez képest nem sokat változott, a grafika egy fokkal szebb lett, a hangok is javultak, a játék (szerencsére) könnyebb lett.
A játékban 5 pályán kell a szó szoros értelembe végigverekedni magunkat. A dolgokat tovább bonyolítja, hogy a szokásos balról jobbra irányokon kívül a szinteknek számtalan fel illetve lefelé vezető elágazása van. A pályán most is jobbra kell haladni, viszont egy fokkal bonyolultabb lett a "labirintus". Az első részben megismert "furcsa" fegyverünk megmaradt, viszont kaptunk egy pisztolyt is. Ha állva nyomjuk meg a tűz gombot, Strider előrántja a fegyverét, és lő. Amúgy sokat nem ér! Ezt leszámítva főhősünk "mozgáskultúrája" változatlan, akárcsak az ellenfeleink, csak egy kicsit másképp néznek ki. Újdonság, hogy időnként beszállhatunk egy robot formájú járműbe, így nagyobb védelmet élvezünk a "főgonoszokkal" szemben. A robotnak saját energiája van, amit nekünk kell összegyűjteni játék közben! Ezért van a pontszám és az idő alatt két energiát jelző csík. A bal oldali a roboté, a jobb oldali a mienk, értelemszerűen a végső összecsapásra a lehető legtöbb robot-energiát kell összegyűjtenünk. Természetesen most is találkozni fogunk különböző fél képernyőt betöltő ellenségekkel, amik megsemmisítéséhez jó sok lövés szükséges.
Örökélet: POKE 33133,0
Térkép |