|
A Smiler-sorozat készítői a sorozat utolsó sorszámozott, ötödik részére sem fogytak ki az újító ötletekből. A játéknak most is két főszereplője van: Smiler és Grinner. Mindkettőjüket a zöld házba kell eljuttatnunk, de - ami az előző részhez képest újdonság - mielőtt ezt megtehetnénk, még egy betűt is fel kell szednünk minden pályán! Amíg a betűt nem szerezzük meg, a házikó nem is világosodik ki (vagyis nem léphetünk be egyik szereplővel sem). A betűt bármelyik főszereplő megszerezheti.
A betűket fel kell jegyeznünk, melyekből az utolsó 20. szint után egy anagrammát kell megfejtenünk. A program csak akkor gratulál emberfeletti teljesítményünkért, ha az anagramma megfejtése is helyes. Ehhez persze nagyon jól kell angolul tudni, úgyhogy célszerűbb a megfejtést a forráskódból kilesni:
incomprehensibleness
Az egyes szintek kódjai:
1. |
744088 |
|
11. |
712359 |
2. |
200965 |
|
12. |
790432 |
3. |
689796 |
|
13. |
851270 |
4. |
775803 |
|
14. |
566010 |
5. |
626180 |
|
15. |
322216 |
6. |
754174 |
|
16. |
988113 |
7. |
217403 |
|
17. |
282455 |
8. |
272163 |
|
18. |
931050 |
9. |
743543 |
|
19. |
026850 |
10. |
807725 |
|
20. |
884335 |
Extra-kód, az anagramma-megfejtő képernyőhöz: 320837
Irányítás:
'O' - balra, 'P' - jobbra, 'Q' - fel, 'A' - le.
'S' - váltás a két főhős, Smiler és Ginger irányítása között.
'M' - lépés kihagyása, várakozás.
'R' - nehézségi szint újraindítása.
'0' - váltás a 48K-s hangok és 128K-s zene között. (A "zene" az utolsó részre elérte a "tűrhető" szintet!)
'X' - visszalépés a kezdőképernyőhöz (Pl. mert új pályakódot akarunk megadni.)
|