|
A Smiler-sorozatra igazán nem lehet azt mondani, hogy minden rész egy kaptafára készült. A sorozat első része óta jelentős fejlődésen megy folyamatosan keresztül (hogy jó irányba-e, annak eldöntése most lényegtelen...). A nagyedik részben ismét jelentős változásoknak "örvendezhetünk". Bizonyára örülnek azok, akik túl könnyűnek tartották az előző rész feladványait(???), hogy a játék főhőséhez (a sárga) Smiler-hez csatlakozott közeli családtagja, (a zöld) Grinner is, körutazása során! Ez azt jelenti, hogy mindkét szereplőt el kell vezetni a zöld házikóhoz... A két főhős irányítása között az 'S' megnyomásával válthatunk át, az inaktív szereplő sötétkék színű.
A minket üldöző mogorva emberkékből is kétféle színű van most már: a piros emberkék Smiler-t, a lila emberkék Grinner-t próbálják elkapni. Természetesen a minket üldözőkre továbbra is igaz, hogy a nyilakon ők is csak a ránk vonatkozó szabályok betartásával tudnak áthaladni, de a fehér nyilakra lépve eltűnnek. Továbbá sem a két főhős, sem üldözőink nem tudnak átgázolni egymáson!
A játék most is 20 szintet tartogat a legelszántabb játékosoknak, melyeket hat számjegyű kódokkal is kiválaszthatunk:
1. |
563087 |
|
11. |
884881 |
2. |
421558 |
|
12. |
083499 |
3. |
328807 |
|
13. |
601101 |
4. |
533731 |
|
14. |
770996 |
5. |
632581 |
|
15. |
503484 |
6. |
759050 |
|
16. |
563963 |
7. |
714169 |
|
17. |
063512 |
8. |
903705 |
|
18. |
575885 |
9. |
770063 |
|
19. |
274293 |
10. |
149519 |
|
20. |
145403 |
Irányítás:
'O' - balra, 'P' - jobbra, 'Q' - fel, 'A' - le.
'S' - váltás a két főhős, Smiler és Ginger irányítása között.
'M' - lépés kihagyása, várakozás.
'R' - nehézségi szint újraindítása.
'0' - váltás a 48K-s hangok és 128K-s zene között. (A "zene" továbbra is felejthető...)
'X' - visszalépés a kezdőképernyőhöz (Pl. mert új pályakódot akarunk megadni.)
|