Questprobe: Featuring Spider-Man

1984 - Adventure International

kaland, szöveges

Spectrum (48k)

A Questprobe sorozat talán legismertebb - és legjobban sikerült - darabja a Spider-Man. Pókember figurája elsőként az Amazing Fantasy képregénysorozat 15. részében jelent meg 1962 augusztusában. Rövid idő alatt nagy népszerűségre tett szert, így 1963-ban pedig megjelent első, önálló, saját nevét viselő címe, az Amazing Spider-Man (Csodálatos Pókember). A képregény (és a játék) főhőse Peter Parker különleges képességeit egy tudományos kiállításon szerezte, ahol egy radioaktív sugárzásnak kitett pók megcsípte. Pár perc rosszullét után Peter azon kapta magát, hogy különleges képességei vannak. Föl tud mászni a falakra, emberfeletti erővel és hihetetlenül gyors reflexekkel rendelkezik. Kialakult benne egy úgynevezett "pókösztön", egyfajta tudatalatti veszélyérző képesség. Peter maga készítette pókember ruháját, és megalkotta különleges pókfonál lövedék készletét.
A program kivitelezése nagyon jó: minden helyszínről kapunk képet, ezek kirajzolása villámgyors, és a program szókészlete is kellően bő. A program kevésbé "képregény-szerű", mint a Hulk, viszont több a helyszín és logikusabb a játékmenet (bár sok momentum ismerős lesz a Hulk-ból). A program kezelése sok meglepetést nem okozhat egy harcedzett kalandjátékosnak. A billentyűzet segítségével kell őrdöngős angol varázsszavakat (többnyire ige + főnév alakban) a gépbe juttatni. Mozgásra a szélrózsa négy irányába és fel-le van lehetőség. Ezeket érdemes rövidíteni (N, S, E, W, U, D). Ki lehet írni az egészet is, de akkor a program csak egy mozgást jelentő igével (GO ENTER, WALK, RUN) együtt érti meg (pl. N = GO NORTH). Az összes többi szónak elég az első négy betűjét beírni, a többit a program nem vizsgálja. A program szókészlete:

4 DROP MADAME SHE
32 DROPS MADE SHOOT
50 ELECTRO MAKE SHOW
, ELEVATOR MASTER SIDE
: ENTER MESH SKY
? ETC METAL SNARL
A EVERYTHING MYSTERIO SOLVE
ABOUT EXAMINE NEAR SOMETHING
ACID EYES NEEDED SPEED
AFTER FAN NEVER SPIDER
AGAIN FEEL NEWS SPIDER-MAN
ALL FIND NEXT START
ALSO FLOATING NOT STILL
AN FLOOR NOW STOP
AND FLUID OCK STOPS
AQUARIUM FOR OF STYLE
ARE FORMULA OFF TALK
ARMS FRAME ON TANK
AROUND FRIEND ONE THAT
ASK FROM ONLY THE
ASSET GEM OPEN THEN
ASSETS GEMS OR THERE
AT GET OTHER THERMOSTAT
ATTENTION GETTING OUCH THEY
BEFORE GO OUT THINGS
BELOW GRAB PAINTING THINK
BIO GROUND PAPER THROW
BIT HALL PENTHOUSE TILL
BOTHER HE PIECE TIMES
BREAK HER PRESENCE TO
BROKEN HIDDEN PRESS TREAD
BUILDING HIM PSYCHIC TURN
BUT HITTING PUSH TYPE
BUTTON HOLLYWOOD PUT UNTIL
BY HYDROMAN PUZZLE UP, U
CALCIUM IF READ USE
CAN ILLUSIONS REMEMBER VERSION
CARBONATE IMMEDIATE REMOVE WAIT
CEILING IN RESET WAKE
CHECK INTO RESTRICTED WALLS
CHEM INTUITIVE RINGMASTER WATER
CHEMICAL IS ROOM WAY
CHEMICALS IT RUN WEB
CHLORIDE ITEMS SAGAPLUS WEIGHT
CLOCK JUMP SAID WEST
CLOSE KEYBOARD SAME WHAT
COMPASS KNOB SANDMAN WHEN
COMPUTER LAB SAYS WHERE
COUCH LATER SCALE WHICH
CRIB LEAP SCAN WHILE
DEGREES LEAVE SCORE WHO
DESK LIGHTLY SEE WHY
DIRECTIONS LIGHTS SEEM WILL
DO LIZARD SELF YOU
DOORS LOOK, L SENSES YOUR
DOWN, D LOWER SETS  
DR MADAM SHAFT

Egy sorban, egymás után, vesszővel elválasztva több parancsot is megadhatunk, amit a gép sorban megpróbál végrehajtani.
A program kezelését segítő parancsok:

Játékállás betöltésére csak új játék kezdésekor (ideértve a QUIT parancs használatát is) van lehetőség.
A program minden helyszínről rövid leírást közöl (a többi a képen látható). Kijelzi, hogy mely irányokba tudunk továbbhaladni, továbbá felsorolja a helyszínen látható tárgyakat, személyeket.
A játék egy négy emeletes (amerikai módi szerint, vagyis az első emelet a földszint) "toronyházban" játszódik, ahol pókember néhány visszatérő ellenfelével van összezárva:

Köztük kell tehát rendet vágni, de ebben szerencsére szövetségesünk is akad Madame Web (eredeti nevén Cassandra Webb) személyében. Bár a hölgy születése óta vak, erős médiumi képességekkel rendelkezik. Talán éppen ezért is idegrendszeri betegség is sújtja minek következében végtagjait nem tudja mozgatni. Robotkarjait mentális képességével tudja mozgatni, amivel egy pókháló szerűségbe kapaszkodik. Képes az emberek gondolatait kifürkészni, és megérez jövőbeli eseményeket.
Szép kis társaság jött össze bulizni...

A játék elején az első emeleti előcsarnokban találjuk magunkat (1. kép) (az emeletekre az amerikai számítási mód szerint fogunk hivatkozni). Menjünk be a nyugatra (W) irodába (SMALL OFFICE). Itt egy gyanús homokkupac mellett egy gyerekágyat (?!) látunk. Bármit is csinálnánk (pl. EXAMINE CRIB), homokember megérzi jelenlétünket, és emberi alakot ölt. Ha baráti csevegést próbálnánk kezdeményezni (ASK SANDMAN), Homokember közli, hogy sosem szerezzük meg a drágakövét. Ebből két dologra következtethetünk: (1) Most is olyasmi lesz a feladatunk, mint a Hulk-ban. (2) Úgy tűnik homokember ereje és esze fordítottan arányos. Ah, kösz, hogy elárultad, van egy drágaköved...! (2. kép) menjünk ki a szobából (E). A délre lévő szobában Gyíkemberrel találkozunk, de az előbb elhangzott - kevésbé értelmes - párbeszéden túl ott sem mennénk semmire, ezért inkább a folyosón menjünk északra (N, N). Itt tanyázik MADAME WEB (3 kép). Ha egyetlen szövetségesünkkel beszédbe elegyedünk (TALK WEB), maga ajánlja fel, hogy tegyünk próbát (ASK ME TO SCAN). A SCAN igével kérhetjük, hogy fürkésszen összes ismerősünk és ismeretlenünk fejében. A következő esetekben fogunk sikerrel járni (SCAN SANDMAN): "Fölötte vagy" (YOU'RE ABOVE HIM), (SCAN LIZARD): "CaCO3+HCl=CaCL2", (SCAN MYSTERIO): "It maps odd!" (SCAN HYDROMAN): "Solid'" (homogén). Bárki másról kérdezve csak annyit közöl, hogy a jövő homályos. Tárgyakról is kérdezhetünk, de csak a (SCAN GEM) hoz eredményt: "Gems here, then SCORE!" Tehát a Homokember által említett drágakövet (illetve drágaköveket) ide kell elhozni! Megjegyzendő, hogy itt kaptuk a program által adott / adandó segítség 83,3%-át. HELP-pel ne is próbálkozzon senki, teljesen fölösleges, a válasz mindig az, hogy segítség nincs, rendeljünk kézikönyvet (Mint a Hulk-ban.)
Menjünk is vissza Homokemberhez és Webb néni tippje alapján próbáljuk kicselezni: másszunk fel a mennyezetre (S, S, CLIMB ROOF), és menjünk újra be (W, LOOK CRIB). Sejtésünk beigazolódik: Homokember nem vesz észre, szabadon kutakodhatunk. Az első, ami előkerül a gyerekágyból egy képlet (GET FORMULA), a második pedig (LOOK CRIB), az ominózus drágakövek egyike (GET GEM). Távozzunk a szobából és a mennyezetről (E, GO FLOOR).
Keletre (E) a lifthez érkeztünk (WAITING ROOM). Van ugyan hívógomb, de hiába nyomkodjuk (PUSH BUTTON), ez a nyilvánvaló megoldás nem hoz eredményt. Pókember viszont erős, és szét tudja feszíteni az ajtót (OPEN DOORS)! Lift ugyan egy szál se, csak a liftakna, de ez Pókembert nem zavarja, bemászik a liftaknába (GO SHAFT). Amikor egy "normális ember" egy liftaknában csimpaszkodik(???) valószínűleg eszébe sem jutna keresgélni, de egy kalandjátékban ez az első (EXAM SHAFT). Repedéseket találunk, nézzük meg jobban (EXAM NICHES). Újabb drágakövet találtunk! Duplázzuk meg drágakő-kollekciónkat (GET GEM). Mivel a legalsó szinten vagyunk (úgy tűnik a pincébe nem visz le a lift), csak fölfelé mászhatunk (U), máris a második emeletre jutottunk. Játszuk el újra a liftaknás mókát (LOOK NICHES, GET GEM). Tovább mászva felfelé, harmadszorra már kicsit unalmas ugyanaz a poén... (U, LOOK NICHES, GET GEM). Ha tovább próbálunk felfelé mászni, valami megakadályozza, nézzük meg mi az (LOOK UP). A liftkabin állja az utunkat. Pókember azonban erős, meg sem kottyan neki felemelni egy liftet (PUSH ELEVATOR - jó a PUSH LIFT is -, U). Valószínűleg a következő lépésre senki nem jönne rá magától. (LOOK NICHES, GET GEM).
Négy emeletes a ház, így felfelé nem jutunk tovább, másszunk ki a liftaknából nyugatra (W). Egy kellemes penthouse luxuslakásba jutottunk (4. kép - LUXURY PENTHOUSE). A felsorolt látható berendezési tárgyak között elsőként az íróasztal kelti fel a drágakő gyűjtők figyelmét (OPEN DESK, GET GEM). A képzőművészet iránt érdeklődök megvizsgálják a festményt (LOOK PAINTING), majd egyetlen barbár mozdulattal felhasítják J.J.J. Jameson portréfestményét (RIP PAINTING - érzékenyebb lelkűek használják az OPEN PAINTING parancsot). Egy papírdarab hullik ki alóla (GET PAPER, READ PAPER). Egy hálókészítéshez használandó formulát találunk, igaz "ritka vegyi anyagok" szükségesek az elkészítéséhez. Ez egyébként azért érdekes, mert pókember otthon felejtette hálófolyadék készletét. Most nézzük meg az órát (EXAM CLOCK), ami megmondja, hány lépést tettünk eddig meg összesen (elvileg eddig 45 lépést). Érdekes lehet néha ránézni, vegyük magunkhoz (GET CLOCK).
Ha megnézzük a termosztátot (LOOK THERM), 71-et mutat. Ez kellemes szobahőmérséklet, ugyanis Fahrenheit fokban van megadva, ami 21,67 Celsius foknak felel meg. Az épület szellőztető berendezése elég zúzos teljesítményű, ugyanis 91F (32,38C), 71F (21,67C), 51F (10,56C) vagy 31F (-0,56C) fokra állítható be (kicsit nagy lépésközzel állítható...). Eszünkbe jut Vízember és ördögi mosoly kíséretében alaposan megcsavarjuk a bizgentyűt (LOWER, LOWER). A termosztátot megpróbálhatjuk állítani a SET THERM paranccsal, de erre a program visszakérdez, "lefelé, vagy felfelé?" A termosztátot tehát a RAISE vagy a LOWER paranccsal állíthatjuk. Egy újabb (LOOK THERMOSTAT) paranccsal meggyőződhetünk róla, hogy szörnyű hideg van. Ezután egy (TAKE ALL) paranccsal felvesszük az összes mozdíthatót a szobában, vagyis a festményt, az asztalt és a kanapét.
Más dolgunk itt nem lévén másszunk vissza a liftaknába, és menjünk vissza MADAME WEB-hez (GO SHAFT, D, D, D, W, W, N, N). Pakoljuk le 6 darabos drágakő kollekciónkat (DROP GEM, DROP GEM, DROP GEM, DROP GEM, DROP GEM, DROP GEM).
Ideje meglátogatni Vízembert, megnézni elég fagyos hangulatban van-e már (eddig ő sem akarta volna odaadni a drágakövét) (S, E). Sejtésünk beigazolódott (5. kép), megfagyott, akárcsak a mellette álló jégtömb (ICE BLOCK), ami korábban akvárium volt (ebből kellene kipecázni a drágakövet). Vegyük fel Jégember szobrát és a jégtömböt (GET STATUE, GET BLOCK), majd menjünk fel a harmadik emeletre (W, S, E, GO SHAFT, U, U, W, W).
Itt a folyosó végén, nyugatra (W) egy számítógépterem (COMPUTER LAB) van, és itt tartózkodik Ringmaster is (6. kép). Bármit is teszünk azonnal "kihipnotizálna minket a teremből", pedig a szobában van egy hatalmas gomb, amit szívesen megnyomnánk. Viszont ha megkérdezzük (ASK RINGMASTER), nagyvonalúan elárulja hogy űzhetjük el ("PUSH THE KNOB & TURN IT"), csak utána "hipnotizál ki". Járjunk is el így, viszont becsukott szemmel, hogy ne tudjon hipnotizálni (CLOSE EYES, W, PRESS KNOB, TURN KNOB). Ezután már kinyithatjuk a szemünket, hogy meggyőződjünk, sikerrel jártunk-e (OPEN EYES). Sikerrel jártunk, vegyük is fel az itt lévő drágakövet (GET GEM). Pókembernek most informatikai képességeiről kell tanúbizonyságot tennie. Lépjünk a számítógéphez (GO COMPUTER), majd a billentyűzethez lépve adjuk ki a kor számítógépein ismerős parancsot (TYPE RUN). A számítógép közli, hogy 950 font (kb. 431 kg) papírra lenne szükség a nyomtatás megkezdéséhez.
Menjünk ki, a folyosóra, majd be a déli szobába (E, S). A puritán berendezésű szobában háromféle vegyi anyagot is találunk (ACID(HYDROCHLORIC) - sósav, a hidrogén-klorid oldata, CALCIUM CARBONATE - kálcium-karbonát, - Ha esetleg kémiai ismereteink megkopottak volna, MADAME WEB pont ezek vegyjelét adta meg... -, EXOTIC CHEMICALS - ez már szintén ismerős egy formulából). Vegyük fel a két első anyagot (GET ACID, GET CALCIUM), amikből szemközti (tőlünk északi) szobában - mely történetesen egy laboratórium (CHEM LAB) - Kalcium-kloridot kotyvaszthatunk (N, N, MIX, GET CHLORIDE).
MADAME WEB tippje alapján nézzük, mit szól kotyvalékunkhoz Gyíkember (S, E, GO SHAFT, D, D, W, W, S)! A szép szó nem használ (ASK LIZARD), a válasz a szokásos (7. kép), marad a drasztikusabb megoldás (THROW CHLORIDE vagy pl. DROP CALC). A hatás nem marad el, a Gyík mély állomba merül, átkutathatjuk a testét (LOOK CONNERS). Meg is találjuk, amit keresünk (GET GEM), és a testet is vegyük fel (GET CONNERS). MADAME WEB-nél pakoljuk le a nálunk lévő két drágakövet (N, N, N, DROP GEM, DROP GEM).
Nem ártana most már, ha lenne hálókészítő folyadékunk, úgyhogy menjünk vissza a titokzatos vegyi anyagért (S, S, E, GO SHAFT, U, U, W, W, S, GET CHEMICALS). A laborban, most elkészíthetjük a folyadékot (N, N, MAKE WEB). Ideje a második emeleten is körülnézni, arra még nem jártunk (S, E, GO SHAFT, D, W). Itt nyugatra, egy nyitott ablakon kimászhatunk az épület külső falára (W) (8. kép). Aki hiányolja MYSTERIO-t, az nézzen körül az égbolton (LOOK SKY) egy furcsa felhőt látunk (LOOK CLOUD), amiből maga MYSTERIO tűnik elő. Másszunk inkább fel a tetőre (CLIMB ROOF). Nem túl logikus módon, egy irodahelység mennyezetén kötünk ki. A levegőben igencsak gyanús sárga gáz terjeng. A plafonról nem mászhatunk le, a gáz veszélyes. A mennyezeten viszont egy ráccsal fedett szellőzőnyílást látunk, próbálkozzunk hát felfelé (REMOVE MESH, DROP MESH, GO DUCT). A szellőzőcsatornában (VENTILATION DUCT) az első, ami szemünkbe ötlik egy drágakő (GET GEM), majd egy utunkat elzáró ventilátor. Ha megnézzük közelebbről (LOOK FAN) megtudjuk, hogy percenként 500-at pörög és egy gomb van a túloldalán. Látszólag zsákutcába jutottunk (lefelé a gázzal teli szobába juthatnánk csak vissza). Esetleg logikusnak tűnhet, hogy a termosztáton a hőmérsékletet maximumra tekerve a ventilátor eltakarítsa a gázt, de ez sem működik. A ventillátort nem tudjuk tönkretenni, a program minden utasításra, ami BREAK-kel vagy DESTROY-jal kezdődik, visít, hogy Pókember nem vandál! Van már viszont pókhálónk (SPRAY WEB)! A program érdeklődik, mire célzunk (AT FAN). Ha újra megnézzük a ventillátort, az láthatjuk, hogy 400-ra csökkent a fordulatszáma. Ismételjük tehát tovább az előző manővert négyszer (SPRAY WEB, AT FAN). Bonyolult matematikai számítások révén megállapíthatjuk, hogy ha ötször végrehajtjuk a pókhálós manővert, a ventillátornak meg kellene állnia. Azonban nem áll meg, 50-alá nem csökken a fordulatszáma... Vegyük tehát a gombot is kezelésbe (SPRAY WEB, AT BUTTON), és a ventilátor végre megáll!
A ventillátoron átmászva (GO FAN), a szellőzőrendszer járataiban kóvályoghatunk, ahol elvileg bárhova elhuthatunk. (D, D, D, D, D). Ötször mentünk lefelé tehát eljutottunk oda, ahova a lift nem visz le: a pincébe (9. kép - BASEMENT). A pincében elég nagy a csődület, DOCTOR OCTOPUS és ELECTRO egy nyomdagép előtt buliznak. Mihelyst belépünk, minden szem ránk szegeződik. Mindössze két utasításunk van, hogy bármit is tegyünk (pókhálóval pl. hiába próbálkozunk, senki rá sem hederít), mert az első cselekedetünk után veszélyt jelző "bizsergést" érzünk ELECTRO irányából. Második parancsunk után (hacsak nem hagyjuk el a helyszínt) a "bizsergés" halálos villámcsapásként materializálódik, amit ugyan csodás reflexünknek köszönhetően elkerülünk, de így is a pokol tornácára (LIMBO) jutunk. Az itt olvasható jelzés igen "hasznos" tanácsot ad: "legyünk figyelmesebbek"... Innen csak lefelé mehetünk, vissza a folyosóra, ahonnan kalandunk kezdődött. Mehetünk vissza a pincébe. A megoldás nem túl logikus, és elég szivatós: ragadjuk meg a doktor fém karját (TAKE ARM vagy GET DOCTOR), és üssük meg vele ELECTRO-t (HIT ELECTRO). A "feszült helyzet" levezetéseként mindkét gazfickó elkábult.
Most már nyugodtan körülnézhetünk a nyugatra lévő helységben is (W). Egy papírtároló szoba (PAPER ROOM), ahol a padló maga a mérleg, középen szemmagasságban pedig a számlap látható. A számlapra pillantva (LOOK DIAL) megállapíthatjuk, hogy mindössze 2 fontot mutat - ennyi papír nem sok nyomtatásra elég. A számítógépszobában szerzett emlékeink alapján 950 font papírra lenne szükségünk, ennyi nyilvánvalóan nincs nálunk. De talán becsapható a számítógép! Pakoljunk minden kezünk ügyébe eső mozdítható "súlyt" a mérlegre (DROP CONNERS, DROP COUCH, DROP PAINTING, DROP DESK, DROP STATUE). (A hajdani akvárium - ICE BLOCK még kelleni fog!) Ez még csak 522 font... Szerencsére van még kit a halomra hordani (E). Eddig még minden ellenfelünk rejtegetett drágakövet, legyünk alaposak (LOOK DOCTOR, GET GEM, LOOK ELECTRO, GET GEM). Most már hurcolászhatunk (GET DOCTOR, GET ELECTRO, W, DROP DOCTOR, DROP ELECTRO). Szerencsére a nagydarab doktor fém csápjaival jól megdobta a súlyt, a számlapra pillantva (LOOK DIAL) konstatálhatjuk, hogy 957 fontot mutat. Ne felejtsük itt a drágakövet sem (GET GEM), majd a jól végzett munka után távozhatunk - természetesen a szellőző rendszeren keresztül (E, U, U, U, U, U). A ventillátornál még van egy drágakő (GET GEM, GO FAN, D, D).
A tetőről leugorva a levegőben zuhanunk, kapaszkodjunk meg gyorsan északra (FEEL NORTH). Egy üres irodába jutottunk, ahol azért egy drágakő csak akad (GET GEM). Csak délre tudunk újra kiugorni (S), most dél felé kapaszkodjunk meg (FEEL SOUTH): újabb iroda, újabb drágakő (GET GEM). Megint csak kiugorni tudunk (N), most keletre (E) megkapaszkodunk az épület falán (ki érti ezt???)
Keletre bemászhatunk az épületbe (E), mehetünk a számítógép szobába (GO SHAFT, U, W, W, W, GO COMPUTER). Ha a számítógépbe beírjuk a RUN parancsot (TYPE RUN, vagy TYPE START - Hohó! Itt Enterprise-t használnak!) - abban a hiszemben, hogy megvan a szükséges mennyiségű papír, egy újságot azért csak kinyomtat (PRINTING COMPLETE).
Most már csak fel kellene olvasztani az akváriumot, amiben egy drágakő is bele van fagyva. A megoldás kézenfekvő, fűtsünk be egy kicsit (E, E, GO SHAFT, U, W, RAISE). Tárgylistában immár AQUARIUM címszó alatt szerepel a jégtömb. Öntsük ki belőle a vizet, majd kivehetjük a drágakövet (EMPTY AQUARIUM, GET GEM, DROP AQUARIUM).
Most le kell mennünk a pincébe a nyomtatóhoz, hogy megnézzük, mit sikerült kinyomtatni (GO SHAFT, D, D, W, W, CLIMB ROOF, GO DUCT, GO FAN, D, D, D, D, D). Ahogy azt sejtettük, egy frissen nyomtatott újság várja, hogy belepillantsunk (OPEN NEWSPAPER), amiből meglepetésre egy drágakő is kihull (ilyen nyomtatót hol lehet venni?). Kíváncsiak elolvashatják az újság szalagcímét is (READ NEWSPAPER). Annyira azért ne merüljünk bele az újságolvasásba, hogy itt felejtsük a drágakövet (GET GEM). A szomszéd szobába kár átmennünk, csak a felolvadt vízember van kommunikációképes állapotban, de abból is csak a szokásos értelmetlenség sülne ki, menjünk tehát vissza, fel (U, U, U, U, U, GO FAN, D, D, E, E).
Menjünk le az első emeletre (GO SHAFT, D, W, W, N). A nyugatra lévő szobában még nem jártunk. Ez egy elég nagy kiszúrás a játékossal: Ha bemegyünk, egy BIO GEM-met (bármi is legyen az) és egy energiatojást látunk. Bármit matatunk a szobában, a tojás a következő pillanatban felrobban, melynek hatása ugyanaz, mint a villámcsapásé. (Ha viszont azonnal kimegyünk, és újra visszajövünk, mindkettő eltűnik!) Úgy kellene felvenni a drágakövet, hogy nem lépünk be a szobába. Pókembernek ez azért nem jelent túl nagy nehézséget, ha van hálófolyadéka (LOOK WEST - be lehet kukucskálni egy szobába, anélkül, hogy bemennénk - ,SPRAY WEB, AT GEM). Olyan sok drágakövünk van, hogy el sem bírunk többet! (DROP PAPER, GET GEM).
Északra MADAME WEB már türelmetlenül várhatja az újabb drágakő szállítmányt (N, DROP ALL, SCORE). A gratuláció mellé egy jelszót is kapunk: 'MICAH'.

Térkép