PaperBoy 2

1992 - Mindscape

Ügyességi

Spectrum (48k)

Enterprise

Bár a PaperBoy első része nagy siker volt, a második rész elkészültére 6 évet kellett várni! Azonban ebből ne arra következtessünk, hogy a program gyökeres változásokon ment keresztül! Igaz a program jellegéből adódóan nagyon sokat nem lehet újítani, a grafika jelentősen megszépült! Sajnos ennek is van hátulütője: a mozgás "darabosabb" lett, mint az első részben volt. A 128K-s zene, pontosabban annak hiányát a gonoszabbak akár "fülsértőnek" is nevezhetik egy 1992-es programnál. Mindezek ellenére akinek tetszett az első rész, annak a második rész sem fog csalódást okozni!
Betöltés után kardinális döntést kell meghoznunk: lányt, vagy fiút szeretnénk irányítani? Ezután a menüben az irányítást választhatjuk ki a szokásos billentyűzet, Kempston, Sinclair választékból. A billentyűzetet át is definiálhatjuk.
A játék indítása után további változások tapasztalhatók: Minden nap több utcát kell végigjárnunk. Minden utca előtt egy térképet kapunk, mely házakba kell az újságot kézbesítenünk. Elképzelhető, hogy egy utcán csak végig kell haladni, de egy házba se kell újságot dobni!
Az utca képe meglehetősen változatosra sikerült az első részhez képest: senki ne csodálkozzon, ha egy várkastély mellett elhaladva ágyútüzet zúdítanak ránk, vagy egy temetőből egy figyelmetlen kísértett lép (lebeg?) a gyanútlan biciklista elé... Némileg megszokottabb látvány garázsból kiguruló autó, vagy a felénk guruló babakocsi.
A postaládákat ezúttal könnyebben észre lehet venni: piros színű kellően feltűnő, nem fogjuk eltéveszteni, a célzás is egy fokkal egyszerűbb lett. Az úttesten itt kisebb forgalom tapasztalható, mint az első részben, esetleg megpróbálhatunk itt közlekedni, de vigyázzunk, most is csak ott tudunk a járdára visszahajtani, ahol nincs járdaszegély. Ha járdaszegélyen próbálunk felhajtani, Bukunk!
A nap végén most is egy akadálypályát kell teljesíteni, azonban itt már szinte akrobatikus mutatványokat kell bemutatnunk a célbaérés érdekében. A folyókon az első részhez hasonlóan csak az ugrató segítségével tudunk áthaladni.
A nálunk lévő újságok képe most a képernyő bal alsó sarkában láthatóak. Felül az életeinket jelképező szívecskék, és a pontszámunk látható.

Örökélet: POKE 41053,0
Végtelen újság: POKE 41264,0