1991 - Code Masters ügyességi |
Spectrum (48k) Enterprise |
Dizzy-t, a Code Masters híres tojásemberét (?!?), megannyi kalandja után meglehetősen furcsa "munkakörben" látjuk ismét viszont. Dizzy barátunk ezúttal nem egy távoli Meseországba, vagy Kincses szigetre vetődött, csak ide a sarki játékgyárba, ahol munkaidejét azzal tölti, hogy különböző formájú (és színű) tárgyakat kell csoportosítania. Feladata, hogy az alul elhelyezkedő gép nyílásait úgy állítsa be, hogy a fentről eső tárgyak, a megfelelő alakú (és színű) rekeszekbe pottyanjanak. Kalandorunk a képernyő középen áll, és egy karral tudja jobbra-balra mozgatni a gépsort. A képernyő felső részén 4 cső látható, amelyből folyamatosan potyognak - véletlenszerű sorrendben - a különböző alakú tárgyak. Nehezíti a faladatunkat, hogy a csövek folyamatosan ereszkednek lefelé, így egyre kevesebb időnk marad, hogy a gépet a megfelelő állásba helyezzük. Szerencsére a csövek elszíneződése jelzi, hogy milyen színű tárgy fog hamarosan kiesni belőle. A menüben a kívánt irányítási mód után a tűz gomb megnyomásával indíthatjuk a játékot. Ilyenkor először még ki kell választani az induló nehézségi szintet. A csövek nem ereszkednek lefelé: |
|