| A Palace nem csak a C64 és Spectrum tulajdonosokat örvendeztette meg "miszlikbe aprítós" játékával, CPC változatot is készítettek. Ez utóbbi nagyon jól sikerült: a C64-es változattal azonos felbontású, de több színt használ. "Megérdemelte" tehát, hogy Enterprise verziót készítsen belőle István. A négy szint gyakorlatilag négy külön (de nagyon hasonló) program, ezért az egyes részek nem is tudják betölteni a következőt. Betöltés közben, az F1 (level 1A) / F2 (level 1B) / F3 (level 2A) / F4 (level 2B) funkcióbillentyűkkel választhatunk, melyik rész induljon. Az 1A és 1B szint egy és kétjátékos üzemmódban is játszható, a 2A és 2B csak egyjátékos módban. Mivel itt nem váltogatja a program a helyszíneket, akár a 2A akár a 2B szinten küzdünk, a nyolcadik harcos legyőzése után a varázslóval történő leszámolás következik. Betöltés után a program DEMO módban indul, az ENTER megnyomásával választhatunk játékmódot: -
MODE 1: Egy játékos mód. A szürke mellényes harcost irányíthatjuk az EXT1 vagy beépített botkormánnyal. (Beépített botkormány használata esetén a jobb SHIFT a tűzgomb!) - MODE 2: Egy játékos mód. A szürke mellényes harcost irányíthatjuk az EXT2 botkormánnyal, vagy billentyűzettel. (Q - fel, A - le, H - balra, J - jobbra, SPACE - tűz)
-
MODE 3: Két játékos mód. Az első játékos a szürke mellényes harcost irányítja az EXT1 vagy beépített botkormánnyal. A második harcos EXT2 botkormányt, vagy billentyűzetet használhat a fentiek szerint. Ez a játékmód csak az 1A és 1B szinteken választható! A játékot a SPACE megnyomásával indíthatjuk. A harc a Spectrum verziónál már megismertek szerint zajlik. Az energiát jelző pöttyökből viszont kétszerannyi van, így hosszabb a küzdelem. A program kezelése: - Az F1 megnyomásával megszakíthatjuk a játékot / demo (újra)indítása.
- Az F2-vel a hangok és a zene között tudunk választani.
- PAUSE (HOLD): játék szüneteltetése.
- V: verzió kiírása
- ESC+Z: új pálya választása (kilép a betöltőhöz)
- ESC+TAB: a következő pálya (a negyedik után újra az első) betöltése.
Extrák: |