Storm 1986 - Mastertronic Ltd. akció, mászkálós | Forrás: Spectrum (48k) |
"Az ördögi Una Cum varázsló elrabolta Storm herceg Corrine nevezetű feleségét. A kiváló hölgyet egy minden komfortot nélkülöző föld alatti barlangban tartja fogva, amíg ő a földben kutatgat egy FEAR (félelem) nevű titokzatos doboz után. Storm herceg kénytelen öreg barátjának segítségét kérni, akivel annak idején együtt végezték a juhászbojtár-szakközépiskolát. Eme jeles férfiú a - meglehetősen érdekes - Halhatatlan Agravain nevet viseli és szabad perceiben bizományi varázslással foglalkozik (például megpróbál 1300S Ladához első lámpát szerezni meg ilyesmik). Storm herceg azért fordul hozzá, mert róla úgy hírlik, hogy ismeri a rút konkurencia (Una Cum) barlangjának a helyét, azonkívül jónéhányat sok titkából. Agravain elviszi a herceget az ország nyugati sarkába és megmutatja neki egy romos apátság ablakát, amelyen keresztülnézve egy idegen világ dimenziói tárulnak fel előttük. "Una lakhelye az apátság alatt van" - közli Agravain - "megláthatod, ha a padlódeszkát eltávolítjuk ezen a helyen...". A két barát néhány napot tölt a föld alatti világ tanulmányozásával, így megismernek jónéhány titkot és felkészülve hatolhatnak be az elvarázsolt barlangba..."
| Ezt a történet olvashatjuk el - meglehetősen szabad fordításban - ha instrukciókat kérünk a program betöltése után. A program ezután bemutatja, hogy a hercegék milyen ismereteket szereztek az idegen világról. Nézzük mi is szépen sorban ezeket:
Idáig terjed hőseink tudása a barlangba való behatolás előtt, ők ugyanis nem olvasták a "Világirodalom remekei" sorozatban megjelent "100 PLUS4/3" című könyvecskét, pedig onnan még több információt szerezhettek volna további tárgyakról:
Betöltés után első dolgunk, hogy eldöntsük, a játékot 1 vagy 2 játékos indul a kalandra. A 2 játékos nem azt jelenti, hogy ketten játszhatjuk a játékot külön, hanem azt, hogy Agravaint (1. játékos), Storm herceget (2. játékos) egymást segítve irányíthatjuk. Mivel ezeknek egy helyszínen kell lennie, ha az egyik játékos elhagyja valamelyik ajtón a szobát, az összes többi bezárul a másik előtt, mert csak arra mehet tovább amerre a másik távozott. A játék teljesítése az elmondottak és - különösen - a mellékelt térkép alapján valószínűleg nem fog már túl nagy nehézséget okozni senkinek, mindenesetre sok szerencsét és főleg türelmet kívánunk hozzá!
Az 1. játékos használhat KEMPSTON, vagy SINCLAIR botkormányt is. Botkormányt választva a 'le' iránnyal is az amulettet tudjuk használni. Végtelen energia (1. játékos): POKE 47743,201 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||