Pippo 1986 - Mastertronic Ltd. ügyességi | Spectrum (48k) |
Egyszerű, de ötletes ügyességi játék, mely a grafika alapján elsősorban a fiatalabb korosztálynak készült, de az idősebbek is jókat játszhatnak vele, remek kivitelezésének köszönhetően! Némi hasonlóságot mutat a Pac-Man játékokkal. A játék főhőse Pippo (mindenki döntse el, milyen élőlény ez a Pippo, az biztos, hogy lila és jó kövér...) Feladatunk, hogy a pálya összes mezőjét a megadott színőre változtassuk. Egy mező színét úgy tudjuk megváltoztatni, ha rálépünk (pontosabban ráugrunk, hiszen Pippo ugrálva közlekedik). A jobb alsó sarokban láthatjuk, milyen színűre kell festeni a játékteret (COLOUR). Ez az első nehézségi szinten egyértelmű, hiszen rögtön az adott színűre változnak a mezők, azonban a nehezebb szinteken többször kell ráugornunk egy adott mezőre, hogy a megfelelő színűre változzon! A játék 8 nehézségi szintet tartalmaz (tehát a 8. szinten 8-szor kell egy mezőre ráugornunk!), egy nehézségi szint négy képernyőből áll. Irányítás: Örökélet: POKE 27532,42 | |