![]() |
Painter Man! 2025 - KTB Retro Computing Productions ügyességi |
Spectrum (128k) Enterprise |
Banky Van Daime egy nap elhatározza, hogy kifesti kastélyát. Sajnos az időzítés nem is lehetne rosszabb: a helyi robotállatkertben a megbolondult mesterséges intelligencia által vezérelt robot oroszlánok elszöktek a (robot)állatkertből, sőt már a kastélyba is bejutottak! Banky nem hagyja, hogy egy ilyen apró probléma - mint például a gyilkos oroszlánok - a hétvégi falfestés útjába álljon...
Banky tehát amerre elhalad, lefesti mindkét oldalán a falat. Az oroszlánokkal való találkozás kerülendő. Ha bekerítik főhősünket, kiönt egy kis festéket a padlóra, amire az érzékeny lelkű oroszlánok nem lépnek rá, visszafordulnak ellenkező irányba. Banky viszont simán átgyalogol a kilocsolt pacákon, kár, hogy pár másodperc után eltűnnek. Festékpacából csak korlátozott mennyiségünk van (PAINT SPILLS), de a szobákban megjelenő festékesvödrök felvételével szerezhetünk újabb adagokat. Értékesebb és ritkább szerzemény a jutalom életet adó piros szívecske. Ha az összes falat sikerült lefesteni, Banky folytatja a festést a következő szobában. Kastélyában összesen 10 szoba van. Az oroszlánok két "üzemmódja" van: normál üzemmódban véletlenszerűen mászkálnak, "harapós" üzemmódban elszíneződnek, és közeledni célirányosan próbálnak. A festékpaca normál üzemmódba kapcsolja a harapós oroszlánt. Hmmm..., a Painter játékok általában igen szórakoztatóak. Ez sajnos kevésbé, inkább frusztráló... Az pedig bosszantó, hogy bár a főhős sprite-ja pixelenként mozog, a festékpacát csak karakterpozícióba tudja lerakni. Irányítás: |
|