|
Egy sérült robot agyában sebészként dolgozunk. Feladatunk az agyat roncsoló bogarak és egyéb kártevők kiirtása, és a hibák kijavítása.
A képernyőn kétféle csővezetéket láthatunk: a bordó cső félplazma folyadékot, a zöld kenőolajat szállít. Mindegyik fajta bogár, mellyel találkozunk, képes mindkét féle csövet kilyukasztani. A vezeték megjavításához ragadó golyókat használhatunk, ezeket ha megérintjük, automatikusan felvesszük, a tűz megnyomásával tudjuk kilőni a haladásunk irányába (csak vízszintesen). A sárga golyó a zöld, a kék golyó a lila vezeték javításához szükséges. A javítás elvégzéséhez a felvett golyóval a sérül csőszakaszra kell célozni. Ez pontos célzást igényel, mivel a program igen "szigorú" a találat elbírálásalor. Ugyanezen a golyókkal a velük azonos színű bogarakat is meg tudjuk semmisíteni. Nem kell félni, hogy elfogynak a golyók, ha ellőjük a felvett golyót, azonnal újratermelődik. Ha nem vettünk magunkhoz golyót, akkor a tűz gombbal kisebb golyókat lőve távol tudjuk tartani magunktól a bogarakat. Egyszerre csak egy golyó lehet nálunk, amíg azt el nem lőjük, nem tudjuk a másik fajta golyót felvenni.
Ha egy olyan szektorba érünk, ahol kártevők vannak, addig nem tudjuk elhagyni a területet, amíg meg nem tisztítottuk azt a bogaraktól. Először javasolt a kártevőket megsemmisíteni, és csak utána hozzáfogni a javításhoz, mivel a bogarak folyamatosan rongálhatják a csöveket. A bogarakkal nem érintkezhetünk fizikailag, ha ez mégis bekövetkezik elveszítjük egy életünket.
A robot agya több képernyőből áll, amik között tetszőleges irányban mozoghatunk az átjárókon keresztül. A képernyő bal felső sarkában az agy sematikus - 12 szektorra osztott - rajzát láthatjuk (SCANNER). Ezen nyomon követhetjük, hogy az egyes területek milyen mértékben roncsolódtak. A roncsolás fokát növekvő sorrendben sárga, világoskék, zöld és sötétkék színek jelzik.
További két műszer jelzi a roncsolódás össz-értékét (DAMAGE), és az energia értéket (POWER). Legalul életeink számát láthatjuk (LIVES). Ha a roncsolódás mértéke 20% alatti, akkor növelni tudjuk az energiánkat. A teljes energia (100%) elérésekor az agyban megjelenik az energiaforrás, helyét a sematikus-rajzon láthatjuk (feketével jelzett terem). Ezzel egyidőben a roncsolódásmérő átalakul hőmérővé. Az energiaforrást mielőbb el kell érni, mert túlmelegedés állhat be, és elveszítjük az életünket. Az energiaforrást megtalálva munkánkat egy másik robotagyban folytathatjuk.
Vezérlés:
Joystick: Kempston, Sinclair, Protek
Billentyűzet: A- fel, Z - le, O - balra, P - jobbra, M - tűz
A játékot a 'H' megnyomásával bármikor szüneteltethetjük, az 'S' megnyomásával folytathatjuk.
Örökélet: POKE 55831,0 |