| A játékban Aladdin szerepében kell visszaszerezni, a tőlünk ellopott csodalámpást. A tolvajok biztos helyre rejtették az ellopott kincset: egy ezer veszélyt rejtő barlangban őrzi egy sárkány! Főhősünk felpattan kedvenc repülő szőnyegére és elindul, hogy visszaszerezze csodalámpását. A játék elején a barlang bejáratánál találjuk magunkat. A veszélyes csapdákat és óriás denevéreket kikerülve kell elrepülnünk a sárkányig, itt találjuk meg az ellopott lámpást. A játék mindössze három képernyőt tartalmaz, így a készítők nagyon nehéz csapdákat tűztek elénk, így biztosítva a még így sem túl hosszú játékidőt. Utunk során minden mozgó csapdát, denevért ki kell kerülnünk, és a falnak sem szabad nekiütköznünk! Minden képernyőn a jobb alsó/felső sarokban látható piros kulcslyukhoz kell eljutnunk (az utolsó képernyőn itt találjuk a lámpást is). Az első képernyő feladatai teljesen egyértelműek, a második képernyőhöz annyit érdemes hozzáfűzni, hogy a felfelé szállító liftbe kell pontos időzítéssel "beszállnunk" figyelve a felül repkedő denevérre, majd a sárga teleportba repülve juthatunk át a pálya jobb oldalára. (A teleport egyirányú, visszafelé nem működik). A harmadik képernyőn találkozunk a sárkánnyal, aki tüzet köpköd ránk, közben nem csak a denevért, hanem a falról csöpögő savas cseppeket is kerülgetnünk kell. Minden képernyőt megadott idő alatt kell teljesítenünk: pontszámunk folyamatosan fogy, ha nullára csökken, vége a játéknak! Ha teljesítettük a feladatot, elölről kezdjük a feladatot, de repülő szőnyegünk sebessége valamelyest lecsökken (így gyakorlatilag már semmi esélyünk...). Némileg meglepő, hogy a játékot 1985-ben 16K-s gépekre fejlesztették, hiszen a 16K-s gépek tulajdonosai eddigre már szinte biztos, hogy szert tettek memóriabővítésre. Lehetne hosszabb is a "kaland"... Irányítás: A játékot billentyűzettel (A - fel, Z - le, N - balra, M - jobbra), vagy Sinclair, Cursor illesztővel irányíthatjuk. Örökélet: POKE 29530,0 Nem fogy a pontszám: POKE 31018,0 |