1985 - Melbourne House ügyességi | Forrás: Spectrum (48k) Enterprise |
Igen nehéz, nagy ügyességet, manőverezési képességet igénylő 3 dimenziós ügyességi játék. Betöltés után négyféle lehetőség között választhatunk. Ha nem nyúlunk a billentyűzethez, demo-t mutat a gép, de csak az első nehézségi fokozat 4 pályáját tekinthetjük át, ezután ismét visszajön a főmenü. Demo-nál bérmelyik billentyű megnyomása a főmenüt eredményezi. A főmenüből a 0. billentyű a billentyűzetet, majd sorban az 1/2/3 a KEMFSTON / CURSOR / SINCLAIR Interface-ket választja ki. Az adott billentyű megnyomáséval a játék is indul. A játék célja, az első nehézségi fokozat első pályáján a bal felső sarokban tehetetlenül forgó pörgettyű levezetése a különböző szinteken. A szinteket három dimenzióban kell elképzelni, s a képernyő grafika szemléletesen tükrözi a pálya térbeli elhelyezkedését. Csak a sík felületen vezethejük végig a pörgettyűt, függetlenül attól, hogy az vízszintes, vagy ferde sík, no persze ez utobbi megnehezíti a munkánkat, hisz a pörgettyű tehetetlenségénél fogva egy ferde síkon begyorsul a gravitációt figyelembe véve, így elég nehéz megfékezni. A pályák különböző meredek falakkal, illetve szakadékokkal, mélyedésekkel vannak teletűzdelve. Ha a pörgettyű bárhol lelép a sík területről, vagy az izgő-mozgó idegenekkel ütközünk egy életnek vége. Örökélet: POKE 52981,0; POKE 52982,0; POKE 52983,0 | |