Formula 1 1986 - Mastertronic autóverseny | Spectrum (48k) |
A program címe nem sok kétséget hagy, milyen programra számíthatunk, a maradék kételyt a címképernyő oszlatja el. Nos egy Forma-1-es kocsiba ülhetünk be, hogy 10 akkori pályán bizonyítsuk rátermettségünket. Ezután megjelenik a kissé egyszerűen kivitelezett műszerfal, és felül egy kérdés, hogy gyakorolni akarunk 'P', vagy az időmérő kört 'Q' kívánjuk teljesíteni. Verseny előtt nem kötelező gyakorolni, itt csak az idő ellen játszunk, megtanulhatjuk a pályát, mielőtt "éles bevetésre" indulunk. Az időmérő kört viszont nem ússzuk meg, az itt elért eredményünk alapján indulhatunk a 8 versenyző között. A programban már maga a versenytáv teljesítése is igen nehéz feladat, mivel a kocsit nagyon nehéz irányítani, nálunk csak a gépi ellenfelek cikáznak össze-vissza őrültebb módon a pályán. Ráadásul a pálya mentén valószínűleg aknazár van lehelyezve, mivel a legkisebb kicsúszás esetén is összetörik a kocsink, és számunkra véget ér a verseny. Az irányításban segít minimálisan, hogy a kanyarokat táblák jelzik előre: a kanyar előtt, a kanyar irányával ellentétes oldalon egymás után négy tábla figyelmeztet. | |