Crazy Pingoin 1986 - Magic Team ügyességi | Spectrum (48k) Enterprise |
A Spanyol Magic Team software-kiadó sok programmal ugyan nem örvendeztette meg a nagyérdeműt (számszerint néggyel: Crazy Pingoin, Rocman, Scaramouche, Show Jumping), de ezek ötletes viszonylag jól kinéző, játékok (bár a spanyol nyelv használata nem mozdította előre magyarországi elterjedésüket). Legötletesebb játékuk a Crazy Pingoin (lehet, hogy azért, mert nem saját ötlet? Az 1982-es PENGO c. játék egyik jobban sikerült klónja), melyben egy pingvin zűrös hétköznapjaiba (???) csöppenhetünk bele, akinek azonosíthatatlan kinézetű piros lényekkel gyűlik meg a baja. Ténykedésünk színhelye egy jégmező, feladatunk az össze piros lény elkergetése a területünkről.
A jégtömböket nem csak mi fogyaszthatjuk ily módon, hanem a piros lények is tördelik az útjukba kerülő tömböket (ők nem tudják arrébb lökni azokat.). A játéktéren így elég gyorsan csökken a jégmennyiség, de szerencsére a piros lények ellen más fortélyt is bevethetünk: Ha a játéktér szélét jelentő fal mellett állunk, a falat is meg tudjuk lökni. Az persze nem fog arrébbcsúszni, de beremeg. Ennek hatására a közvetlenül a fal mellett lévő piros lények egy rövid időre elkábulnak (megváltozik az alakjuk és egy helyben állnak), ilyenkor csak nekik kell menni, és eltűnnek! Javasolt inkább ezt a módszert alkalmazni, így egy fokkal könnyebb dolgunk lesz! A játékot irányíthatjuk billentyűzettel (TECLADO) vagy Kemspton botkormány-illesztővel. A billentyűzetkiosztás: A, S, P, L, SPACE. Örökélet: POKE 41872,183 | |