| | |
TREE CHANCES - a sziklapárkányról legurított kő a szemközti falról visszapattanva három kört tesz meg mielőtt megáll | THE SEESAW - a sziklapárkányról legurított kő az alattunk látható követ gurítja tovább. | BOLDER DASH - a követ egyenesen az áldozat fejére pottyantjuk |
| | |
THE BOMMERANG - a földön heverő bumerángot megérintve azonnal elrepül. Ha nem talál, a kezünkbe jön vissza, ennek ellenére nem tudjuk újra elhajítani. | THE CANNON - precíz időzítéssel az ágyúgolyó pontosan az áldozatunk fejére hullik. | GREAT RAILWAY JOURNEYS - az alattunk álló csillébe beleugorva átjuthatunk a túloldalra a kőhöz. Az alattunk közeledő delikvenst nem látjuk a célzásban a radar segít. |
| | |
CHUCKIE BOMB - a bombát elhajítva a sziklafalon felrobban. A rengéstől kimozdul a túloldalon álló kő, ha nem találja el a delikvensünket, meg sem áll a kobakunkig! | TWO CHANCES - ha a legurított kő nem találja el az áldozatunkat, a szemközti falról visszagurul hozzánk. Szerencsére annyi időnk van, hogy kikerüljük. | UNLOADING STATION - hasonló a GREAT RAILWAY JOURNEYS-hez, de mielőbb beugrunk a csillébe, a radar előtt álló kapcsolóval bezárhatjuk a hídon lévő csapóajtót, így a csille nem zuhan (velünk együtt) a szakadékba. |
| | |
THE RARADAY SCREEN - kellő időben a mágnest felemelve ('fel') a szemközt álló súlyt a delikvens fölé húzhatjuk, ami utána magától leesik. | THE CIRCUS ACT - a deszkára ugorva az útra pottyanthatjuk a követ. | BOMBS AWAY - nyissuk ki a hídon lévő csapóajtót, majd a megfelelő időben (a radar segít), lökjük a bombát a csillébe. A csapóajtón keresztül az útra zuhan a bomba. (Rögtön az első hangjelzés után indíthatjuk a bombát.) |
| | |
TIME TIME BOMB - ha már hozzáértünk a bombához, hamarosan felrobban (az óra figyelmeztet). Gyorsan lökjük el! | THE POWERBALL - a mágikus erővel bíró szikla pattogva leesik az útra, majd visszapattan a fejünkre (hacsak valami más meg nem állítja...) | THE DELIVERY WAGON - a kapcsolóval megindíthatjuk a csillét. Amikor a mi oldalunkra ér, a benne lévő szikla kipattan a csilléből. (Ne álljunk az útjába!) Ezután már csak le kell lőnünk a követ. (Az ötödik csippanás után indíthatjuk) |
| | |
BREAKAWAY - a párkányra állva, ha ötöt ugrunk rajta leszakad, a törmelék az útra zuhan. Viszont mi is lezuhanunk... | THE SEESAWS REVENGE - a deszkára ugorva a kő egyenesen a fejünkre esne, ha nem ugranánk tovább a deszka túloldalára. Így viszont az útra passzoljuk a "labdát". | GETTING YOUR OWN BACK - a bumerángot kézbe véve és elhajítva megindul a maga útján, és letarol mindenkit az útjában. Minket is! A 'le' nyomvatartásával lehúzhatjuk a fejünket. |
| | |
THE TRAJECTORY - a kapcsolóval állítsuk be az ágyún a helyes magasságot, majd siessünk oda hozzá, és lőjünk! (Gyorsnak kell lenni!) | DEAD WEIGHT - ha legurítjuk a követ, és nem találjuk el a delikvensünket, a szemközti sziklafalról visszagurul hozzánk! Ha visszafelé gurulva gázolja le áldozatunkat a kő, akkor sem áll már meg! (Hiába térünk ki, egy súly kupánvág.) | SIGNAL BOX - a mellettünk lévő kapcsoló, most váltóként szolgál. Kapcsoljuk át, hogy a jó vágányra guruljunk a csillével! |
| | |
RED HERRING - a kapcsolóhoz ne nyúljunk, szálljunk be rögtön a csillébe! | SHAKE LOSE - a bombát az útra dobhatjuk, de a robbanástól a felettünk lévő szikla is elszabadul. Gyorsan ki kell térni az útjából! | THE REBOUND - Miután lelökjük a követ, gyorsan menjünk arrébb, mert a kő mindenképpen visszapattan a szemközti falról! |
| | |
THE SPACE INVADER - A kapcsolóba kapaszkodva jobbra-balra tudjuk irányítani a légtérben lebegő "idegent", a tűz megnyomásával lézersugarat bocsájthatunk a felszínre. | THE RECOFIL - miután elsütöttük az ágyút, gyorsan mozogjunk előre a sziklaperem felé, különben a hátraugró ágyú letarol.
| BOUNCE TO BOULDER DASH - Feltételezem, hogy az ugróállványba esve kell átlendülhetünk a túloldalra, ahol egy kő vár, csak nekem sehogy sem sikerült átjutnom... |
| | |
THE ARTIELLY TRAIN - Először az alsó kapcsolóval az ágyút át kell gurítani a túloldalra, majd a felső kapcsolóval célozhatunk (máskülönben magunkat lőnénk!). Az előttünk lévő detonátorral a kellő időben elsüthetjük az ágyút (nem a tűzgombot kell megnyomnunk, hanem a 'le' billentyűt!). | THE BLITZ - ha nem találjuk el a delikvenst, visszagurul a szikla. Hiába térünk azonban ki előle, egy bomba a fejünkre hullik... | WHICH ONE - Bár látszólag három bomba közül is választhatunk, a felső a kezünkben felrobban, az alsó nem működik, csak a középsőt tudjuk használni. |