Bounces 1985 - Beyond Software Ügyességi | Spectrum (48k) Enterprise |
Meglehetősen egyedi, futurisztikus játék. Némileg hasonlít a HOT SHOT-hoz (bár nem éri el annak színvonalát). A játékot két - leginkább gladiátor fazonú - játékos (Ashley és Eric) játsza egymás ellen. Mindkét játékos kezében egy különleges cső van, amivel el tudja kapni a pályán pattogó labdát, és ki tudja lőni azt a kívánt irányba. Feladatunk, hogy a golyót az ellenfélhez vágjuk, vagy a mennyezet megfelelő nyílásába juttatva extra pontot kapunk. Bonyolítja a dolgot, hogy mindkét figura a falhoz van kötve egy gumikötéllel, ami a fal felé húzza a játékost. A kötél húzóerejét a játék közben folyamatosan le kell küzdeni, ellenkező esetben a falhoz ránt a kötél. Ilyenkor ugyanúgy a földre huppanunk, mintha az ellenfél eltalált volna a labdával és természetesen az ellenfél ilyenkor is pontot kap. A játékképernyő alatti két, kék sáv a játékosok energiáját jelzi. Ez akkor fogy, ha földre huppanunk, vagy a kötél ellenében előrehaladunk. Ha egy kicsit egyhelyben állva, vagy gugolva "pihenünk", az energiánk növekszik. Harciasabbak a kezükben lévő csővel is apríthatják az ellenfelet, ha elég közel megyünk hozzá! (Ezért is jár pont, csak figyeljünk, nehogy elfogyjon az energiánk.) A játék 2 x 90 másodpercig (félidőben térfélcsere!) tart, vagy ameddig az egyik játékosnak el nem fogy az energiája. Természetesen az a játékos veszít, akinek elfogyott az energiája, vagy az idő lejártakor kevesebb pontja volt.
A nehézségi szint az határozza meg, hogy a kötél milyen erős. Ha nem Sinclair Interface-t használunk, a második játékos billentyűzettel játszhat. Sajnos azonban a billentyűzetet nem tudjuk definiálni, és a kiosztás nagyon rossz: az irányítás a számbillentyűkkel történik! A játék a gép ellen játszva egy kicsit unalmas (folyton megver minket a számítógép), ketten játszva viszont szórakoztató is lehet. (Leginkább a kölcsönös szerencsétlenkedés miatt...) | |