Bongo 1984 - Anirog Software ügyességi |
Spectrum (48k) |
|
A történet Dél-Olaszország egyik tengerparti strandján játszódik. Egy szívdöglesztő egér amorózó szerepében tetszeleghetünk. Sajnos, minden kedvesünk már asszony, de mint tudjuk, "az asszony ingatag", s csillogó ékszerekkel le tudjuk venni őket a lábukról. Ahhoz, hogy egy-egy hölgy kegyeit elnyerjük, a rakpart rámpáin elszórt villogó fehér-kék színű drágakövekből öt darabot kell összegyűjteni. A drágakövek egyesével, sorban egymás után jelennek meg. Aki ezek alapján könnyűnek ítéli a feladatot, alaposan téved. A megcsalt férjek - valami kacsaszerű "szörnyek", egy fokkal ijesztőbbek még pocakos egér főhősünknél is... - üldözőbe vesznek, s ha utolérnek, belelöknek a tengerbe. Ez persze azzal is jár, hogy az addig gyűjtött drágaköveink szétszóródnak, s egy életünk is odavész, kezdhetjük elölről a szintet. Viszont, ha mind az öt követ összegyűjtjük, tanúi lehetünk a nagy találkozásnak szívünk (éppen aktuális) hölgyével.
A rámpákon felszedett pallók nehezítik; csúszdák, teleportok, ugródeszkák könnyítik(?) a dolgunkat. A platók szélérő leesni nem tudunk, az egyes szintek között létrákon közlekedhetünk (le-fel), s háromféle "közlekedési eszközt" is használhatunk:
Ezekkel a trükkös lehetőségekkel csak mi élhetünk, üldözőink nem. A felszedett pallókon azonban csak a férjek juthatnak át. Az első három szinten egy, a további szinteken két dühős férj kerget, ráadásul igen hatékonyan, célirányosan. A sikerhez alapvető fontosságú a taktikájuk kisismerése, hogy ki tudjuk őket cselezni. Különösen két ellenfél esetén kell vigyázni, nehogy bekerítsenek. Irányítás: |