Atlantis 1985 - Anirog Software akció | Spectrum (48k) |
Az egykor hatalmas és virágzó Atlantiszban - a víz alá süllyedt birodalomban - kis búvárunkra ezernyi veszély leselkedik. Egy hajóroncsba kell lemerülnünk, ahol különböző élőlényeket kell megmentenünk:
Ezután újra az első szint következik, de a hatodik szinten a szirén helyett egy sárga rákot kell elkapnunk (alsó kép). A hajó négy fedélzete között a függőleges átjárókon keresztül tudunk közlekedni. A tenger élővilága nem túl barátságos errefelé, az utunkba kerülő halakat, polipokat, rákokat szigonypuskánkkal javasolt lelőni, mielőtt elkapnak minket. Arra viszont figyelnünk kell, hogy a megmentendő élőlényeket nem szabad lelőnünk, mert ebben az esetben is elveszítjük egy életünket! A második szinttől dolgunkat a haragos Neptun is nehezíti, aki neheztel ránk, mert háborgatjuk a hajóroncsot. Neptunt csak több lövéssel tudjuk elkergetni, de hamarosan újra boldogítani fog minket! Míg a halak, polipok, stb. csak vízszintesen tudnak mozogni, addig Neptun az emeletek között is tud ugrálni (nem csak az átjárókon keresztül!). Általában amikor elúszunk alatta, felette megáll, majd rövid gondolkozás után arra a szinte ugrik, ahol mi is vagyunk. A pálya egyébként a két végén egymásba zár, vagyis ha szembeúszunk az egyik megmentendő delikvenssel, akkor is viszontlátjuk. Tekintettel, hogy mi gyorsabban úszunk, utol is tudjuk érni őket!
Örökélet: POKE 26453,182 | |