Super Pipeline II. 1986 - Taskset Ltd. ügyességi | Forrás: Enterprise |
A Játék az Amstrad változat Enterprise átirata. Indítás után rövid ismertetőt láthatsz a képernyőn angol nyelven. Ez pár mondatban leírva a következőképpen hangzik, mely lehetne a szóban forgó Játék mottója is egyben: "Tartsd épen a csővezetékedet, amíg minden hordó meg nem telik! Gyűjtsd be a munkásokat és javíttasd meg velük a lyukas csöveket! De vigyázz, mert bármely teremtmény (lény) megölhet Téged vagy munkásaidat! S vésd jól az eszedbe, a munkásokat pajzsként is használhatod, mivel ők lesznek a Te segítőtársaid!" A lényeg valóban leírható ennyiben. Hiszen ebben a játékban a dolgod csupán annyi, hogy biztosítsd a hordók megtöltését. Ez azonban csak első látásra tűnik pofon egyszerűnek. Az igaz ugyan, hogy a hordókba magától folyik bele az olaj, de számos ellenség próbál majd téged és munkásaidat ártalmatlanná tenni azért, hogy szabadon garázdálkodhasson a vezetékrendszeren. Ezeknek a gonosz teremtményeknek az a céljuk, hogy megakadályozzák a hordók feltöltését, mégpedig úgy, hogy kilyukasztják a csővezetéket, és így elfolyik a drága olaj. A csővezetéket ezért meg kell javíttatnod! Ehhez az egyik munkást munkára kell kényszerítened, (el kell kapnod) és meg kell neki mutatnod, hogy hol lyukas a vezeték. Ekkor a munkás elkezdi javítani a vezetéket. Ez pár másodpercig tart csupán, de közben többen megtámadják a munkásodat. Ezért meg kell őt védened. Igyekezz minél hamarabb elvégeztetni vele a javítást. Míg a vezeték lyukas, addig az olaj elfolyik. A bal felső sarokban (egy tartályhajó tartálya) pedig véges mennyiséget tartalmaz. Ha túl sokáig folyik a semmibe az olaj, előfurdalhat hogy elfogy, mielőtt a hordók megtelnének.
Sajnos, bármely teremtmény megölhet téged is. Ezt háromféle módon tudod csak elkerülni. Az egyik megoldás, hogy elmenekülsz az ellenségek elől. "Szégyen a futás, de hasznos!" Ez nem mindig jó megoldás, mert némely ellenséged (pl.: a villás kulcs, a csavar és a kézi furdancs) kilyukasztja a vezetéket és akkor igen fáradságos munkával újra meg kell azt javíttatnod. Mikor túljutottál a tizenhatodik pályán, újból az első pálya következik. Néhány az elérhető pont számok közül:
5000 pont feletti eredmény esetén bekerülsz a legjobb öt játékos közé. Neved begépelése után az ENTER- t nyomd meg! Ha jó megfigyelő vagy akkor könnyen rájöhetsz, holvannak a legbiztonságosabb tartózkodási (búvó) helyek. Itt meghúzódva, néhány lövéssel megvédheted magad. Természetesen ez a biztonságos hely minden pályán máshol található! | |||||||||||||