Rendező Pályaudvar

logikai

Enterprise

Nehéz eldönteni, hogy a Rendező Pályaudvar logikai, vagy ügyességi játék. Egy biztos, némi gondolkozáson kívül gyors reflexeinkre is szükség lesz a játék folyamán! A program egy érdekes (és egyedi!) ötlet megvalósítása. Sajnos, úgy tűnik a játék kitalálója (aki nem veri nagydobra a nevét), idejekorán abbahagyta a program fejlesztését (nem látott benne fantáziát?) , pedig némi munkával nagyon jó program kerekedhetett volna ki az ötletből...
Egy pályaudvaron tevékenykedünk, feladatunk a vasúti kocsik megfelelő vágányra juttatása. Mi a váltókat kezeljük, a vasúti kocsik folyamatosan érkeznek a pályaudvarra. A pályaudvar sematikus képét felülnézetből láthatjuk, melyen 16 számozott vágányt láthatunk. A balról érkező - szintén számozott - vasúti kocsikat kell a megegyező számú vágányra juttatni. A 'NEXT ' feliratú ablakban segítségképpen a következő vasúti kocsi számát láthatjuk. A váltók között a beépített botkormánnyal válogathatunk (jobbra - balra, le - fel), a SPACE billentyűvel átbillenthetjük a váltó állapotát. (A játékot szintén a SPACE megnyomásával indíthatjuk.) Az aktuális váltó fekete színű.
A játék félkész jellegéből adódóan néhány fogyatékossággal kell szembenéznünk a játék folyamán:

Kár, hogy a készítő nem fejezte be a programot, pedig nagyon jó, ötletes játék születhetett volna kezei közt!