Pacman City 1993 -Orksoft logikai | Forrás: Enterprise |
Amint ez a címből kiderül, ennek a játéknak is a kedves, örökké éhes de ettől függetlenül nem alultáplált golyó a főszereplője. Viszont a fentiektől eltekintve nem sok hasonlóság van a többi egy kaptafára készült Pacman játékhoz. Természetesen ez egy eredeti Enterprise-ra írt program. A program szerzőit biztosan sokan ismerik: ORKsoft, Ajka. Készült 1993. áprilisban. Nevüket több remek, szintén eredeti Enterprise program fémjelzi, melyeket jó szívvel ajánlok azon márkatársaim figyelmébe, akik szeretik a kalandjátékok különböző fajtáit.
A Pacman City úgynevezett "gördülős" képernyőkezelést használ, ami azt jelenti, hogy a pályának csak egy része látható egyszerre. Ez nagymértékben elősegíti a jobb láthatóságot, ami nem egy hátrány a számítógépes világban. Megemlíteném az ötletes képernyőtörlést, ami a betöltő képet részleteiben és különböző módon tünteti el. Olvashatunk a játék céljáról és üdvözletek is szólnak az EP-seknek. Azt is olvashatjuk, hogy ez az utolsó nagy alkotásuk de senki ne keseredjen el, mert megbízható információim szerint már készülőben van a PACMAN CITY 2, és elkészült egy új demo programjuk is. Én remélem, hogy csak egy elhamarkodott kijelentés volt és még nagyon sok alkotásukat láthatjuk majd az elkövetkező időkben.
| Kezdés után jobbra haladva az ott elhelyezett tárgyakat megérintve a következő hatásokat érhetjük el:
Irányítás a belső és külső botkormánnyal lehetséges. A HOLD felfüggeszti a játékot, tovább folytatni a szóköz megnyomásával lehet. A játék célja, összegyűjteni a pálya különböző részein elhelyezett golyókat melyek mennyiségét a képernyő bal oldalán egy sáv jelképezi. Ha már semmi sem látszik a sávból, akkor csak az a feladatunk, hogy megkeressük az óriás méretű golyóbist és nemes egyszerűséggel sétáljunk neki. Ezután a következő pályára léphetünk. Ez így leírva nagyon egyszerűnek tűnik, de a valóságban sokkal nehezebb a feladat megoldása. Néhány segítség ehhez: Cheat: Töltés közben a belső joystickot húzzuk lefele, majd játék közben a WERT gombok együttes lenyomásával válthatunk pályát. Kecskés Sándor (SASA) |