| Nanako húga, Mya kiszabadítására indul, aki egy torony legfelső emeletén raboskodik. Feladatunk, hogy a pályán lévő piros ládákból lépcsőt építve magunknak, eljussunk a legfelső, 25. emeletig. A többi berendezési tárgyat nem tudjuk elmozdítani. A játék CPC verziója a Spectrum verzió alapján készült, így a pályák és a játékmenet azonos. A program 16 színű grafikát használ (alacsonyabb felbontásban), a nagyobb képernyőt a két szélen látható háttér tölti ki. A rasztercsíkokat Geco rakta az Enterprise változatba. Karakasa, a toronyban tébláboló szörny kék színt öltött magára, de ez mit sem változtat azon a sajnálatos tényen, hogy itt is teljesen kiszámíthatatlanul mozog. Ez nagyban ront a játszhatóságon. Irányítás: A menüben csak a billentyűzet definiálására van lehetőség, de működik a beépítet- és External 2 botkormány is. Szabadon definiálhatjuk a szint újraindítására szolgáló billentyűt is (RETRY), de az ESC megnyomásával bármikor meg is szakíthatjuk a játékot. Betöltés után kérhetünk örökéletet. A szintek kódjai eltérnek a Spectrum változattól (itt 0-tól 24-ig vannak számozva a szintek): 0. | SNPK | | 7. | GKVV | | 14. | HEEQ | | 21. | AOXL | 1. | HUAT | | 8. | PZXF | | 15. | KKSI | | 22. | RNNH | 2. | VSBK | | 9. | SZGN | | 16. | QFEP | | 23. | JKHB | 3. | WUJZ | | 10. | CZRA | | 17. | CLXG | | 24. | GZBK | 4. | WBYJ | | 11. | OCCU | | 18. | UJHX | | | | 5. | NTBP | | 12. | HBHJ | | 19. | QQLC | | | | 6. | MKQQ | | 13. | HYZK | | 20. | OSXV | | | | |