|
Nanako húga, Mya kiszabadítására indul, aki egy torony legfelső emeletén raboskodik. Feladatunk, hogy a pályán lévő piros ládákból lépcsőt építve magunknak, eljussunk a legfelső, 25. emeletig. A többi berendezési tárgyat nem tudjuk elmozdítani.
A játék CPC verziója a Spectrum verzió alapján készült, így a pályák és a játékmenet azonos. A program 16 színű grafikát használ (alacsonyabb felbontásban), a nagyobb képernyőt a két szélen látható háttér tölti ki. A rasztercsíkokat Geco rakta az Enterprise változatba. Karakasa, a toronyban tébláboló szörny kék színt öltött magára, de ez mit sem változtat azon a sajnálatos tényen, hogy itt is teljesen kiszámíthatatlanul mozog. Ez nagyban ront a játszhatóságon.
Irányítás:
A menüben csak a billentyűzet definiálására van lehetőség, de működik a beépítet- és External 2 botkormány is. Szabadon definiálhatjuk a szint újraindítására szolgáló billentyűt is (RETRY), de az ESC megnyomásával bármikor meg is szakíthatjuk a játékot.
Betöltés után kérhetünk örökéletet.
A szintek kódjai eltérnek a Spectrum változattól (itt 0-tól 24-ig vannak számozva a szintek):
0. |
SNPK |
|
7. |
GKVV |
|
14. |
HEEQ |
|
21. |
AOXL |
1. |
HUAT |
|
8. |
PZXF |
|
15. |
KKSI |
|
22. |
RNNH |
2. |
VSBK |
|
9. |
SZGN |
|
16. |
QFEP |
|
23. |
JKHB |
3. |
WUJZ |
|
10. |
CZRA |
|
17. |
CLXG |
|
24. |
GZBK |
4. |
WBYJ |
|
11. |
OCCU |
|
18. |
UJHX |
|
|
|
5. |
NTBP |
|
12. |
HBHJ |
|
19. |
QQLC |
|
|
|
6. |
MKQQ |
|
13. |
HYZK |
|
20. |
OSXV |
|
|
|
|