Hubert Novotrade ügyességi |
Enterprise |
|
"Egy szép tavaszi napon Hubert, a komor kedvű lovag, kint őgyelgett Guggerstein vára előtt a mezőn. Csak bámulta a füvet és messzeföldön híres kedvesére, Arab-Ellára gondolt, akit 7 évvel ezelőtt rabolt el a rettenetes huszonhétfejű sárkány. Az Enterprise forgalmazásakor megvásárolható programok nem arról voltak ismertek (egy-két kivételtől eltekintve), hogy messzemenően kihasználták volna a gép grafikai, és hangzásbeli képességeit. Ez a program ebbe a trendbe tökéletesen beleillik, hisz zene semmi sincs, a hangok és a grafika inkább csak funkcionális. Ennek ellenére egy darabig el lehet szórakozni a Hubert-el. Hubert lovagnak varázstárgyakat kell összegyűjteni egy labirintusban, hogy varázserőt szerezzen, és így véghez tudjon vinni olyan dolgokat, amit a tisztelt játékos el tud képzelni. (Most koncentráljunk a sárkányra...) Betöltés után a játék rögtön elindul, az irányítás a beépített botkormánnyal történik, a SPACE megnyomásával ugorni tudunk. A labirintusba nem fogunk eltévedni, hiszen minden képernyőről csak egyfelé tudunk továbbhaladni. Összesen 16 terem van, minden teremben láthatunk egy villogó varázstárgyat, amit meg kell szereznünk. Visszafele nem tudunk haladni a képernyők között, csak előre! Dolgunkat természetesen ellenségek is nehezítik, akik megadott pályán ide-oda mozognak, így jó időzítéssel ki tudjuk őket kerülni. Ha egy ellenséggel érintkezünk, fogy az energiánk. Ha felveszünk egy varázstárgyat, előfordulhat (a játék folyamán négyszer), hogy egy labdás játékot "élvezhetünk" meghatározott ideig. Ebben egy vagy két ütővel kell ide-oda ütögetni egy labdát. Nincs más dolgunk, csak ki kell tartani egy ideig. Ez egyébként remek alkalom, hogy fogyasszuk az energiánkat, ugyanis ha leesik a labda, ez történik. A játék véget ér, ha elfogy az energiánk. |