Fantomas

1987 - 'a' Studio

puzzle

Forrás:
Enterprise játék

Enterprise

A játék segítségévet és a Te képzeleteddel, a legkülönfélébb arcokat, emberfejeket lehet összeállítani a képernyőn. A program csíkozással adja tudtunkra, hogy töltődik számítógépünk memóriájába. A sikeres töltést követően rögtön a "főprogram" jelentkezik be. Ezen a képen felül láthatjuk a program nevét, alatta pedig az alapábrát, melyből a rajzolás kezdetén kiindulunk. A kép mellett szép sorjában, egymás alatt a következők láthatók
szem
1-6
száj
1-9
orr
1-12
fül
1-4
haj
1-13
arc
1-18
bajusz
1-13
szemöldök
1-13
ráncok
1-9

Mellettük egy számot látsz, ami azt jelenti, hogy az alapkép esetén melyik fejrészhez milyen forma párosuljon. A szelektort a beépített botkormánnyal tudod irányítani. Ha például az arc farmáját szeretnéd megváltoztatni, akkor a szelektort mozgasd az "arc"-ra és a botkormány jobbra-balra mozgatásával tudod az arc formáját változtatni. Ugyanígy járjál el, ha más fejrészt akarsz módosítani. A program segítségével megrajzolhatod az egész családi albumot, bajuszos vagy szakállas figurákat, kopaszt, vagy bozontos punkot. Nagyon jó elfoglaltságot nyújt az egész családnak, mert versenyezhettek például abban, hogy ki tud közismert személyt rajzolni egy, hogy az minél jobban hasonlítson az eredetire. Segítségképpen mi is közlünk három példát, (az első oszlop egy doktor, a második egy nő, a harmadik pedig egy gyermek "adatait" tartalmazza).
szem:
1
6
3
száj:
6
5
3
orr:
5
4
4
fül:
1
3
1
haj:
9
13
3
arc:
17
3
5
bajusz:
13
11
11
ráncok:
1
1
1


Mielőtt hozzá kezdenél az alkotáshoz, olvasd el a következő részt, amelyben a program néhány sajnálatos hiányosságára hívjuk fel a figyelmet, nehogy rajzolás közben érjenek a meglepetések, Amit szerkesztettél, azt. sajnos nem lehet kimenteni, így később nem tudod felhasználni. A hibák közé sorolható még az is, hogy a képeket csak fekete-fehérben tudod összeállítani. Kárpótlásul elárulunk egy trükköt, amelynek segítségével újabb táblázatokat tölthetünk a programba. Ezt a CTRL+F1 billentyűk leütésével érhetjük el.