1987 - Gremlin Graphics Software Ltd.

logikai

Enterprise

Amstrad CPC

A Deflektor-t Costa Panayi először Spectrumra készítette el, de lévén a CPC-ben is Z80-as processzor van, vállalkozott ezen változat elkészítésére is. (A C64-es verziót már nem ő programozta.) Természetesen a CPC-s és a Spectrum változat nagyjából megegyezik, ami különbség van, a két gép eltérő grafikai képességeiből adódik. A CPC-n megjeleníthető nagyobb képernyőt a két szélen látható "csili-vili" tölti ki, illetve a játékképernyő alatti "műszerfal" elrendezése is más. A játéktéren fellelhető "alkatrészek" is megegyeznek, de mivel a CPC-s verzió 4 színű képernyőn fut, a színek változnak, aszerint, hogy az aktuális szintet milyen színpalettával láthatjuk. Hogy ehhez a játékhoz a Spectrum attribútum- vagy a "rendes" 4 színű grafika illik jobban, azon lehet vitatkozni, de a zene egyértelműen a CPC-s verzió javára billenti a mérleget!
Betöltés közben a címképernyőn elolvashatjuk a játék részletes ismertetőjét, ebben is megtekinthetjük az "alkatrészeket". Az ismertetőben a '.' megnyomásával lapozhatunk előre, a ',' megnyomásával visszaugorhatunk az első oldalra, a SPACE megnyomásával folytathatjuk a betöltést.

Irányítás:
A játékot billentyűzettel (Q - fel, A - le, K - balra, L - jobbra, SPACE - tűz), vagy tetszőleges botkormánnyal irányíthatjuk.
P - játék szüneteltetése (ENTER - folytatás)

A programot István konvertálta EP-re, és ahogy megszokhattuk már, betöltés után kérhetünk csalást: '.' végtelen energia, ',' nincs túlterhelés. A Cybernoid-ban megismert módon felismeri a turbós gépeket, és ennek megfelelően állítja be a BFh portot, tehát 6 MHz-es gépen jó a hang. A pontászmtáblát kilépéskor lemezre menti, ha nem csalunk.