1985 - Artifical Intelligence Products Ltd. Ügyességi | Forrás: Enterprise |
Egy nagyon egyszerű játék, de arra jó, hogy megtanuld, melyik billentyű merre található a klaviatúrán. Tekintsd ezt a játékot egy ujjgyakorlatnak! Indítás után egy kis menü jelenik meg, ahol az 1-es lenyomására indul a játék, a 2-erre pedig elolvashatod a használati utasítást. Igaz, hogy ezt angolul írja ki a gép, de ebből a leírásból minden szükséges dolgot megtudhatsz. A használati utasitásból bármely billentyű lenyomására visszatérhetsz az első képhez. A játék lényege a következő: A gonosz varázsló elrabolta barátaidat! Különböző ember, állat, szellem, robot és egyéb figurákat kell kiszabadítanod a láncok fogságából. Meg kell találnod egy-egy lánc mindkét végét és a végeken elhelyezkedő mindkét betűt vagy számot egymás után meg kell nyomnod. Ezt bármilyen sorrendben megteheted. Ha jó billentyűket nyomtál le a lánc eltűnik, s ezt a gép hangjelzéssel is nyugtázza. Mikor minden láncot eltávolítottál, a figura kiszabadul és kezdheted újra mentőakciódat egy újabbal. Egyetlen ellenfeled az idő, melynek múlását a képernyő közepén látható két négyzet jelzi, mint egy homokára. Ha a píros színű folyadék a felső négyzetből lefolyik az alsóba, vége a játéknak. Kapható volt kazettán, igaz 1987-ben a 352 Ft-os ár egy "kicsit" túlzás volt. (Bár a többi megvásárolható program is drága volt). | |